• This section is for roleplays only.
    ALL interest checks/recruiting threads must go in the Recruit Here section.

Please remember to credit artists when using works not your own.

Fandom Camp Half-Blood: The New Heroes (OOC)

Should this be remade?

• Yes

Votes: 0 0.0%
  • No

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0
[QUOTE="Yuuki Kuran]True...true...give me....half an hour?

[/QUOTE]
Please, take your time. owo

One more question...can I section the hydra story off like this:

Hydra Story (Flash back)

Olivia did this, that, etc.?

[QUOTE="Yuuki Kuran]One more question...can I section the hydra story off like this:
Hydra Story (Flash back)

Olivia did this, that, etc.?

[/QUOTE]
Yeah, however you think works best.

My God I take a Small nap Well i say small but i slept for like ten hours throughout the whole day.

And come back to like 40+ Pages. (*^*)

Oh well Least everyone is active, Last five Rp's i've been in have either failed to properly start up , Suddenly keel over and die or go radio silent for like a Week.

Y'all, I was at work standing out in the rain for HOURS and now there are 20 more pages... I'm not reading that. What did I miss?

You missed me, everything else isn't worth mentioning.

But it's alright, sssshhhh.

I'm here now.

Yaaaay~

Ghostie! You can distract me from my work which gives me breaks! ^.^

My hand is already cramping and I started twenty minutes ago maybe

Okay!

Distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto, distracto procrasto

I shall write you a poem:

Infini is so filly

She makes me have a gaughle

Her words are generally nind

Unlike rean Pine

A very cutrable fox

Even if she doesnt always get my jokrny

None would ever say, "shes corny"

Users who are viewing this thread

Back